zondag 6 april 2014

jurk test fase 2




                                  Zoals ik eerder deze week liet zien maakte ik zelf een jurk !
                Volgens het zelfde recept als de vorige jurk enkel beetje aangepast voor betere pasvorm.
                                        Hij zit fantastisch , dus er volgen er nog vele meer !
                                           
                                                   Nu snel verder werken voor school ,
                        wie weet vinden we dan nog wel eens een moment om te kunnen naaien!

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi hoor! Ik wou dat ik de durf had om voor mezelf iets te naaien. Tot nu toe is het vooral mijn dochtertje die er kleersgewijs op vooruit gaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je zonet genomineerd voor de Liebter-award (http://www.petiteboutdechou.blogspot.com/2014/04/ik-zag-ze-de-afgelopen-weken-op.html ). Het zou fijn zijn moest je eens een kijkje gaan nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt suuuupermooi he!
    Kijk ernaar uit om deze uit te testen :)

    BeantwoordenVerwijderen